Ceník

Piloxing KO

Piloxing Knockout je intervalový a vysoce energický trénink zaměřený na spalování, rýsování a budování fyzické zdatnosti, při němž se vychází z metody PILOXING, kde hlavně figurují dvě formy cvičení, a to dynamický box, přecházející do ladných pohybů pilates. Nicméně u Piloxing Knockout je přidán další prvek, kterým je dril neboli posilování s vahou vlastního těla.

Zjistit více

120,- Kč

Barre Method

Barre cvičení je založeno na kombinaci pozic inspirovaných baletem, rehabilitačním cvičení a dalšími disciplínami, jako posilování s vahou vlastního těla, jóga a prvky pilates.

Zjistit více

120,- Kč

Fitball

Cvičení vycházející z aerobiku, doplněné o využití gymnastického míče, při kterém si protáhnete celé tělo, a podaří se nám vytvarovat problémové partie. Fit ball, a nebo také Super ball je posilovací a balanční cvičení, které obsahuje některé z rehabilitačních prvků zlepšující stabilitu i ohebnost páteře a posilovací cviky pro zpevnění i tvarování postavy.

Zjistit více

120,- Kč

Stretching

Stretching, neboli protažení, je forma tělesného cvičení, při kterém je konkrétní svalová skupina záměrně ohnuta, nebo naopak natažena, aby se zlepšila pružnost daného svalu. Výsledkem je pocit zvýšené svalové kontroly, flexibility a rozsahu pohybu. Natahování se používá také při terapiích pro zmírnění křeče.

Zjistit více

120,- Kč

TRX

Jedná se o efektivní a zábavné cvičení, které přináší úžasné výsledky. TRX je vhodné pro každého. Náročnost cviku si volí každý sám. TRX buduje silné a stabilní jádro (CORE), které je základem všech efektivních a účinných pohybů lidského těla. Při cvičení na TRX používáte jako závaží svou vlastní váhu. TRX nabízí nekonečné množství cviků, které lze neustále obměňovat.

Zjistit více

120,- Kč

Kruhový trénink

Jak název cvičení vypovídá, jedná se o cvičení v kruhu, kdy se během celé hodiny procvičí všechny svalové partie. Trénink se obvykle skládá ze 3 – 5 kol po cca 5 – 15 minutách a mezi koly jsou 2 minutové pauzy, jelikož během kola pauzy žádné nejsou. Kolo obsahuje několik druhů cviků, které se provádějí na různých stanovištích, kde každý stráví zhruba 30 vteřin, poté se přesouvá na další stanoviště a takto se to mění po celou dobu kola.

Zjistit více

120,- Kč

Cvičení pro děti

Hledáte místo jak Vaše děti zabavit? Naše cvičírna je dělaná právě pro Vás. Cvičení pro děti je vždy pestré a zábavné - uvědomujeme si, že pro děti musí být cvičení především zábavná hra! Děláme vše pro to, aby si děti pohyb zamilovaly a vracely se k němu i do budoucna.

Zjistit více

70,- Kč

Poweryoga

Jóga je výborné relaxační cvičení, které je hlavně o dýchání a sladění dechu s pohybem. Zde se člověk protáhne, natáhne svaly a vazy, ale hlavně se naučí správnému dýchání.

Zjistit více

120,- Kč

Cvičení pro těhotné

Cvičení pro těhotné. S rostoucím miminkem v bříšku se rychle zvyšují nároky na fyzickou kondici každé budoucí maminky. Pravidelné cvičení v těhotenství je příjemný a účinný způsob, jak zůstat fit během těhotenství a dobře zvládnout i zátěž během porodu.

Upozornění: Tyto hodiny probíhají individuálně.

Zjistit více

250,- Kč

Step Aerobic

Základem cvičení je vystupování na step neboli odpružený plastový stupínek.Výška stupínku je nastavitelná a cvičení je velmi intenzivní. Jednoduché kroky se spojují do choreografie. Tyto kroky se potom mohou zaměnit za taneční kroky a tím je sestava zajímavější a zábavnější.

Zjistit více

120,- Kč

Tabata

Vysoce intenzivní intervalový trénink, také nazývaný jako HIIT. Tabata je unikátní druh cvičení, kdy můžete spálit během chvilky obrovské množství tuků. Také to není cvičení zadarmo. U tabaty si sáhnete až na své dno. Ale kdo jednou vyzkouší a neodradí ho po tréninková únava, bude nadšený! V tabatě se cvičí např. 60s co nejrychleji a 30s odpočívá. Intervaly se samozřejmě mohou lišit.

A pokud jste úplný začátečníci, vůbec nic se neděje. Přijďte tabatu vyzkoušet, jelikož trenérka je shovívavá a ukáže i jednodušší cviky.

Zjistit více

120,- Kč